Loading...

sobota, 18 sierpnia 2012

Sesja z Magdą

Po bardzo długiej przerwie znów mogę wrzucić najnowszy materiał. Moje zdrówko ostatnio mi nie dopisuje... ale mniejsza o to. Może więcej napisze coś na ten temat niebawem.
Tym czasem postanowiłem połączyć siły z trzema znajomymi w tym szczególnie z moja bardzo dobrą koleżanką Magdą.
Już od bardzo dawna chciałem zrobić te zdjęcia z dziewczynami ale zawsze bywało tak iż coś "wypadało ".
Niestety ku zaskoczeniu pogoda pokrzyżowała nam plany i zdjęcia skończyliśmy bardzo szybko.
Miejsce dość oklepane bo cmentarz centralny. Ale chciałem zrobić to tak by nie wyglądało to na nekropolie. W sumie dość ciężko.
Ogólnie jestem zadowolony.
Zawsze wychodzę z założenia. Lepiej zrobić jedno dobre zdjęcie niż kilkanaście przeciętnych.
W tym przypadku kilka wyszło na prawdę ciekawych ;)

Fotograf: Dawid Michalski 
Stylizacja: Agnieszka Piętka 
Wizaż: Kinga Szarlowska
Modelka: Magda ML Studio 

dziękuję za współpracę Magdzie Lipejko, fotograf i właścicielce ML Studio 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz